OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten av september. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett mediebolag som är marknadsledande inom populärpress i Sverige. Kontoret är beläget i centrala Stockholm i härliga lokaler. I rollen som administratör kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter och i huvudsak med registrering av bokningar. Uppdraget avser sex månader på heltid med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:30-17:00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Arbetsuppgifter Som administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom:
Supporta säljarna
Boka in kampanjer
Registrering i CRM-system (Advendio)
Övrig administration
VI SÖKER DIG SOM
Har 1-3 års erfarenhet av liknande roll
Har god administrativ vana och goda kunskaper i Excel
Tidigare har arbetat med CRM-system
Är flexibel, strukturerad och har en förmåga att arbeta med många bollar i luften
Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom säljadministration eller säljsupport.
Som person är du positiv, serviceinriktad och ansvarstagande. Du är självgående, noggrann och kommunikativ. Vidare ska du tycka att det är kul att arbeta med administration, varierande arbetsuppgifter och passa deadlines.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04