Administratör till miljöföretag!

Administratör till miljöföretag!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och forma framtidens hållbara samhälle? Som vågadministratör i Spånga har du möjligheten att göra just det. Ta kontroll över vågens drift och hantera administrativa uppgifter för att bidra till en mer miljövänlig värld. Skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett miljöföretag som söker en vågadministratör med start omgående. I ditt dagliga arbete kommer det ingå driften av vågen, inklusive in- och utvägning av fordon. För att trivas i rollen är det viktigt att du har en stark servicementalitet och tycker om att arbeta administrativt. Har du ett stort miljöintresset är det såklart ett stort plus!

Tjänsten är på heltid 38,5 timmar/vecka. Arbetstiderna är mellan kl. 07 - 16 varje dag för att kunna täcka för kundernas behov. Vi kan ej erbjuda distansarbete då tjänsten kräver att man är på plats i Lunda.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara du för in- och utvägning av fordon samt utföra kontroll av inkommande material
* Visa inkommande leveranser till rätt område
* Ansvara för intern och extern statistik
* Upprätta dokument vid nyförsäljning samt arkivering och registrering av in- och utpassage
* Löpande kontakt med kunder via telefon och mail samt fysiskt


VI SÖKER DIG SOM
- Har slutförd gymnasieexamen
- Har tidigare erfarenhet av arbete i en serviceinriktad roll
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Har goda kunskaper i Officepaketet samt datorvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet inom våg- och/eller säljadministration
- Arbetat inom logistik

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Lösningsfokuserad
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2024
  • Ansök senast: 11 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024