Administratör till Munkedal

Administratör till Munkedal

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och strukturerad person som nu är redo för nya utmaningar? Rollen passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad och brinner för struktur och kundservice. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både externt och internt.  Stämmer detta in på dig så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 



Ansvarsområden


Säkerställa att kreditnotor skickas till mottagare.
Utfärda correcting invoice på aktuella fakturor.
Sammanställa avdragna kassarabatter vid kundinbetalningar för leveranser från lagret till EU-kunder.
Arkivera samt skicka correcting invoice till rätt mottagare som befinner sig i Polen. 
Ta fram underlag för all försäljning som lämnat lagret i Polen.
Vara den första kontakten för den lokala momsrepresentanten i Polen samt vara dem behjälpliga vid frågor och ta fram underlag till dem inom tjänstens ansvarsområde. 




Arbetstider
Heltid, dagtid.

Startdatum: Början av februari



Kvalifikationer


För att kvalificera till denna tjänst ser vi att du som söker har:
Gymnasial utbildning
Goda kunskaper inom excel
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift


Meriterande är om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och/eller utbildning inom relevant område. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.




Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Vid frågor kontakta konsultchef: Petter Digneus 
Petter.digneus@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2021
  • Ansök senast: 10 januari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 november 2024