OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till detta uppdrag söker vi en erfaren administratör som vill vara med att stötta en organisation på stark tillväxt. Du kommer att kliva in som avdelningsadministratör och stötta driftstaben samt ledningsgrupp.
Om dig
För att trivas och lyckas på detta uppdrag så tror vi att du är en god kommunikatör som uppskattar att jobba drivande med varierade arbetsuppgifter med betoning på administration. Du kommer att samarbeta tätt med andra i gruppen men också arbeta självständigt och ta egna initiativ. Flexibilitet, noggrannhet och en hög servicenivå kommer naturligt för dig.
Arbetsuppgifter
Du kommer främst att stötta avdelningens chefer i planering och möteskoordinering. Bland annat med att: delta vid möten, koordinera dagordning, agenda, mötesbokningar och dokumentation
vara sammanhållande för avdelningens månadsbrev och konferenser
stötta Intranätsredaktör
vid behov, hjälpa till med viss schemaläggning av personal
stötta i förvaltning av driftinstruktioner och registrering
stötta i upphandling och introduktion av konsulter inom avdelningen
vara stöd i rekrytering och introduktion av nya medarbetare
Krav för tjänsten
För att kvalificera dig för denna tjänst så behöver du uppfylla nedan krav:
Minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt av att arbeta som administrativt stöd åt chefer
Van användare av Office-program som t.ex. Excel, Word, Powerpoint och Outlook
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt
Meriterande Erfarenhet av administration inom offentlig verksamhet, statlig eller kommunal organisation.
Utbildning
Vi ser gärna att du ha eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, HR eller administration, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
Om uppdraget
Uppdraget är på heltid med start under hösten 2023 samt förväntas pågå i 2 år. Du utgår främst från myndighetens kontor i Sundbyberg men möjlighet till visst distansarbete finns. Säkerhetsprövning kommer att genomföras innan uppdraget kan påbörjas.
För att söka tjänsten skickar du in CV via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Anna Flanagan. Vi arbetar med löpande urval och uppdraget kan tillsättas så fort vi hittat rätt person, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!