Administratör till myndighet för hållbar utveckling

Administratör till myndighet för hållbar utveckling

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta som administratör på en expertmyndighet i Norrköping? Sök tjänsten som administratör redan idag!

Om uppdraget

Vi söker en administratör för detta konsultuppdrag till en myndighet i Norrköping. Myndigheten arbetar med väder, vatten och klimat och bidrar till samhällets hållbarhet. Uppdraget avser starta 2024-03-01 och pågår till och med 2024-09-30 med chans till förlängning. Kunden ser att konsulten ska vara tillgänglig för att kunna börja uppdraget mellan den 20 februari -15 mars och får därför inte ha ett pågående uppdrag under tiden som kan påverka starten.

Omfattningen är 100% av en heltid, och arbetstiderna är 8:00-16:30. Arbetet sker på plats i myndighetens lokaler i Norrköping, visst distansarbete kan förekomma efter överenskommelse med kunden.

Går du vidare från rekryteringsprocessen med oss Bemannia behöver du vara tillgänglig för intervjuer med myndigheten den 15 och 16/2.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör kan följande uppgifter förekomma:

- Service och stöd i GD (Generaldirektörens) dagliga arbete

- Posthantering, fysiska brev och epost riktat till myndigheten (tex via Registrator)

- Sortera, arkivera GD post och övriga handlingar. Se till att registrator får allmänna handlingar för eventuell registrering

- Bevaka GDs mailbox, sorterar, till registrator m m

- Sköta administrativa rutiner

- Hanterar GDs beställningar och attesteringar av fakturor samt reseräkningar/utlägg

- Agera visst mindre stöd i reseplanering

- Göra kalenderbokningar, mötesbokningar

- Planering och praktisk hantering av chefsmöten, GD-möten, Insynsråd mm

- Planera och samordna

- Samla in och ev sammanställer underlag till externa möten

- Administrera och planera myndighetens ledningsgruppsarbete med agendor, inbjudningar och protokoll

- Skriva protokoll och andra dokument efter anvisningar om sakinnehåll

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning

- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-02-07

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2024
  • Ansök senast: 7 februari 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024