OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst tre års erfarenhet av arbete som administratör/assistent och vill arbeta på en av Sveriges största myndigheter? Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker efter en administratör för ett konsultuppdrag till en myndighet inom planering av transportsystem för vägtrafik, järnvägstrafik, sjöfart och luftfart. Uppdraget startar 2024-01-02 pågår till och med 2024-09-30. Du arbetar på myndighetens kontor i Borlänge men resor förekommer minst en gång i månaden till myndighetens kontor i Solna.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att stötta förvaltningsledningen med administration för att underlätta arbetet med att förvalta och utveckla myndighetens stödprocess för infrastruktur-regelverk. Uppdatera interna websidor, mötesbokningar samt hantering av verksamhetsbrevlådor ingår i dina arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter kommer också bestå av att:
- Förvalta arbetsrum (Sharepoint).
- Samla in verksamhetens behov kopplat till publiceringsverktyget PUBEN.
- Verifiera dokument inför publicering av infrastrukturregelverk.
- Hantera administration i IT verktyg DOORS.
- Administrera utbildning i IT verktyg DOORS.
- Administrera behörigheter i publiceringsverktyget PUBEN.
- Sammanställa rapport om publicerade infrastrukturregelverk.
- Hantera ärenden i dispensbanken.
Dina kvalifikationer
- Gymnasium eller likvärdig utbildning.
- Mycket goda kunskaper i MS Office Powerpoint och digitala arbetsrum.
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent.
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Du ska också ha erfarenhet av
- Att administrera Sharepoint (arbetsrum) samt administrera ärenden i publiceringsverktyget PUBEN.
- Att administrera ärenden i IT verktyg DOORS och TFS IT verktyg.
Du behöver kunna verifiera dessa kvalifikationer med hjälp av utbildningsbevis och referenser.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 28/11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons sanna.perjons@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson