Administratör till myndighet i centrala Göteborg!

Administratör till myndighet i centrala Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du en initiativtagande och lösningsorienterad person? Trivs du i att arbeta serviceinriktat i en administrativ roll? Då kan det här vara möjligheten du väntat på! Just nu söker vi en administratör för ett konsultuppdrag med start i mitten på januari 2022 och som pågår fram till sommaren.
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Du kommer vara en del av ett härligt gäng som värdesätter samarbete, arbetsglädje och som uppmuntrar förbättringsarbete och utveckling. Konsultuppdraget innebär att du kommer vara ett administrativt stöd för myndigheten. Huvudsakligen kommer du arbeta med digitalt ärendeflöde och du ger stöd i frågor kopplat till ärendehantering både internt och till externa kontaktytor. Du kommer även arbeta med att registrera och digitalisera inkomna handlingar, bevaka delgivningar och ge stöd, expediera handlingar. Vidare kommer du arbeta med diarieföring och dokumenthantering, posthantering, scanning samt viss receptionsexpediering.

Uppdraget är på heltid under kontorstider.

Vem är du?
Som person ser vi att du är serviceminded, kommunikativ och stresstålig. Du är flexibel eftersom du kan behöva prioritera och planera om. För att vara framgångsrik i rollen är du självgående och tar egna initiativ. Du har en förmåga att se utvecklingsmöjligheter och tar initiativ till att förbättra och förenkla såväl arbetssätt som rutiner. Vi söker dig som är social eftersom du kommer dagligen kommer ha flera kontaktytor. Vi ser att du är nyfiken på att lära dig nytt och ta dig an fler uppgifter.

För att vara kvalificerad för rollen ser vi att du har
- gymnasieutbildning
- obehindrad svenska i tal och skrift
- minst ett (1) års erfarenhet av administrativt arbete, meriterande inom offentlig förvaltning
- goda datakunskaper, meriterande med kunskaper i Platina


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Poolia erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024