Administratör till myndighet i centrala Göteborg!

Administratör till myndighet i centrala Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är flexibel, snabblärd och trivs i en stöttande roll. Myndigheten har ett behov att en konsult i tre månader med chans till förlängning fram till årsskiftet. Varmt välkommen med din ansökan - urval och intervjuer sker löpande!

Om tjänsten
Konsultuppdraget är på heltid och arbetet kommer främst ske på plats i myndigheternas lokaler centralt i Göteborg. Du kommer arbeta nära dina kollegor på myndigheten.
I rollen kommer bland annat följande arbetsuppgifter att förekomma:
• Ansvara för porttelefonen och ta emot besök
• Ta emot inkommande post och förbereda utgående post
• Viss intern service som t.ex. inköp av kontorsmaterial, städmaterial, kaffe, te och frukt
• Enklare registratoruppgifter som att t.ex. avsluta ärenden och arkivera avslutade ärenden
Administratören kommer att arbeta i myndighetens ärendehanteringssystem Public 360

Vem är du?
För att vara kvalificerad för rollen ser vi att du har:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Erfarenhet av arbete inom intern service
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift
• Gärna kännedom om dokument-och ärendehanteringssystem

Det är meriterande om du har erfarenhet av administrativt arbete och om du har arbetat inom något serviceyrke såsom restaurang eller butik.
Som person är du snabblärd, nyfiken och ansvarstagande. Du bör ha en god kommunikativ förmåga, intresse för affärsmannaskap och en naturlig känsla för service!


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024