Administratör till myndighet i Östersund

Administratör till myndighet i Östersund

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du mycket god datavana och skulle beskriva dig som effektiv, noggrann och självständig? Är du dessutom en kommunikativ problemlösare? Då kan vi ha nästa uppdrag för dig.

Med start omgående söker vi sex (6) personer för arbete i flera komplexa system med att föra över ärenden från ett system till ett annat. Du jobbar främst enskilt samt är del i ett team av kollegor som du både kan samråda och samarbeta med. Väcker dessa rader ditt intresse? Då hoppas vi på din ansökan, så snart som möjligt. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Här arbetar du med att systematisk och rättssäkert föra över ärenden från nuvarande verksamhetssystem Procapita till kommande verksamhetssystem Viva. 

Arbetet är till största del självständigt men man har även stöd av andra i gruppen som tillsammans har fokus på samma arbete. 

Arbetstider
Start snarast med en anställningsperiod på 3 veckor. Arbetstiderna är 8-17. 

Kvalifikationer
Här behöver du vara effektiv, självständig, flexibel, lyhörd och på tå. 

Det är även krav att du har:
Mycket god datavana 
God svenska i tal och skrift


Det är meriterande om du har erfarenhet av/inom:
Viva och/eller Procapita
IBIC, ICF-koder
Vårdyrket och att arbeta inom offentlig sektor såsom socialtjänst


Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och som person är du bra på att kommunicera med andra, lösa uppkomna problem och lära dig nytt. Du är strukturerad och analytisk. Är du dessutom bra på att samarbeta, ta egna initiativ och bygga bra relationer? Då kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-10-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ingela Gulliksson, ingela.gulliksson@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 6 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024