Administratör till myndighet i Stockholm

Administratör till myndighet i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du 1 års erfarenhet av att arbeta med administration? Skulle du beskriva dig själv som en noggrann och strukturerad person som har lätt för att följa uppsatta rutiner? Då har vi det perfekta uppdraget för dig!
Om tjänsten
Perido söker nu en Administratör till vår kund, en myndighet som arbetar för att utveckla och analysera effekter inom trafikområdet. Tjänsten är placerad på myndighetens kontor på Södermalm i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Rollen som Administratör är en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du kommer fungera som en förlängd arm för ditt team som är placerade i Östersund, och hjälpa dem med diverse uppgifter från Stockholmskontoret. Det innebär att fungera lite som ”spindeln i nätet” på kontoret och hjälpa till med diverse administrativa uppgifter som exempelvis diarieföring. Det ingår även i din roll att ta hand om lokalerna och se till att det är snyggt och ordnat samt sköta löpande frågor och administration kring myndighetens lokaler.
Dina egenskaper
En passande person för det här uppdraget är någon som är handlingskraftig, noggrann och har erfarenhet från en liknande roll. Du har lätt för att arbeta efter rutiner och ett öga för att se vad som behöver göras. Som person är du positiv, serviceminded och hjälper gärna till där det behövs. Vidare tror vi att du har en god samarbetsförmåga som du ser fram emot att få användning för!
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst 1 års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet av statligt arbete eller annan offentlig verksamhet
Erfarenhet av diarieföring

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-12-31. Start 2023-06-01.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33795 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2023
  • Ansök senast: 13 april 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024