Administratör till myndighet i Stockholms innerstad

Administratör till myndighet i Stockholms innerstad

Arbetsbeskrivning

Har du ett års erfarenhet av att arbeta med administration? Är en av dina starka sidor att hålla god struktur och ha ordning och reda? Då är det dig vi söker som administratör till vår kund!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Administratör till vår kund, en svensk stadsdelsförvaltning med beläget i Stockholms innerstad. Denna tjänst har mycket hög arbetsbelastning under vår/sommar vilket innebär att vi inte kommer att kunna erbjuda någon sammanhängande sommarsemester.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör kommer du att fungera som administrativt stöd till enheten. Rollen innehåller bl a stora utskick av anställningsavtal vilket kräver noggrannhet och uthållighet.
Arbetsuppgifter som avser rollen administratör är följande:
Sköta administrativa rutiner
Planera och samordna
Arbeta utifrån fastlagda rutiner
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ

Dina egenskaper
Vi söker dig som har en god kommunikationsförmåga och tycker om att ha kontakt med många externa partners. För att lyckas i rollen krävs en person som arbetar med stort noggrannhet och uthållighet. Du har lätt för att sätta dig in i nya system och räds inte för hektiska perioder. Till sist tror vi att du med ditt lugn och stabilitet kommer att bli en mycket uppskattad medarbetare!
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Minst ett (1) helt års aktuell arbetslivserfarenhet inom rollen
Mycket goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-08-31. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33684 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024