OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
Administratör
Till vår kund som är en myndighet i centrala Stockholm söker vi en Administratör för ett heltidsuppdrag. Som Administratör kommer du att;
boka möten och konferenser med personer på och utanför myndigheten
ta minnesanteckningar och skriva mötesprotokoll
ta fram presentationsmaterial
sammanställa underlag för redovisning av uppdrag
Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av liknande administrativt arbete.
Som person
Vi söker dig med ett bra driv, som är noggrann, strukturerad, kommunikativ och serviceorienterad. Du har lätt för att knyta kontakter och sätter dig snabbt in i nya miljöer, arbetssätt och system. Vidare har du ett gott öga för detaljer och är flexibel i ditt arbete.
Om tjänsten
Arbetsplats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Uppdragets längd: Start omgående, halvtid i december och heltid 2023.
Under uppdraget kommer du att vara anställd av Avanti Rekrytering & Interim och vara en del av vår gemenskap.
Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas@avantirekrytering.se om du vill veta mer.