OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Administratör/registrator kommer du att vara en del av ett team som hanterar ärenden rörande ansökan om behörighet och legitimation hos en kund inom myndighetsverksamhet. Arbetsplatsen är belägen på kungsholmen i centrala Stockholm, vi arbetar inte på distans.
Arbetsuppgifter
- Registrera och arkivera inkommande handlingar
- Hantera digitala ärenden i kundens affärssystem
- Assistera vid uppföljning av ärenden och vid sammanställning av statistik
Om dig
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen samt viss erfarenhet av administrativt arbete. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vidare är du en strukturerad person som har lätt för att samarbeta och kommunicera. Du är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och är noggrann i ditt arbete.
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start den 29 maj 2023 och slutdatum den 12 januari 2024.
Viktigt för tjänsten är:
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Strukturerad och noggrann
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om kunden
Kunden är en myndighet som arbetar för att stärka samhällets resurser och förutsättningar. De arbetar med en rad olika frågor och ansvarsområden för att främja en hållbar utveckling.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Registrator, Administration, myndighetsverksamhet, Stockholm, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147