OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Administratör kommer du att hantera post, diarieföra handlingar, expediera beslut och svara på frågor via funktionsbrevlåda. Du kommer arbeta inom offentlig förvaltning och rapportera till närmsta chef.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Posthantering
Diarieföring av handlingar
Expediering av beslut
Hantering av inkommande handlingar
Hantering av frågor via funktionsbrevlåda
Vi söker dig med följande kvalifikationer:
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 12/6 och pågår tills den 30/9, för rätt kandidat finns det goda chanser till förlängning.
Kompetenskrav
- Gymnasieutbildning eller likvärdig
- Minst 2 års erfarenhet av personal och ekonomiadministration inom offentlig förvaltning
- Minst 2 års erfarenhet av diarieföring
- Minst 2 års erfarenhet av expediering av beslut
- Erfarenhet av fakturahantering
- Kommunikationsförmåga på svenska
- Goda kunskaper inom MS Office
Vi värdesätter personlig lämplighet och ser att du är noggrann, organiserad och har god problemlösningsförmåga.
Kontaktuppgifter
För frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare via Jesper.jenefjard@adecco.se
Sökord: Administrationsspecialist, Offentlig förvaltning, Diarieföring, Expediering, Stockholm, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147