Administratör till näringslivsenheten

Arbetsbeskrivning

I Årjängs kommun vill vi möta framtiden med att tänka nytt och annorlunda. Det är viktigt att vi kopplar upp oss mot det som växer, tänker plats och arbetsplats tillsammans och tar vara på möjligheter som finns. Därför har vi idag ett antal pågående samarbeten med bland annat Karlstads universitet och näringslivet. Här finns det utrymme för nya människor och idéer.

Var med på resan i Värmlands tillväxtkommun #näringsrikaårjäng

ARBETSUPPGIFTER
Näringslivsenheten i Årjängs Kommun söker nu en administratör till ett spännande vikariat. Som administratör kommer du arbeta med löpande administrativt arbete. Du ansvarar för att uppdatera olika webbsidor och digitala kanaler. Du kommer sköta olika beställningar, hantera turistinformation samt aktivt arbeta med och ta fram olika typer av informationsmaterial. Arbetet innebär också att du ska administrera våra gemensamma e-postkonton. Du kommer ha en central roll i att administrera olika aktiviteter så som frukostmöten mm. Det förekommer även övriga administrativa arbetsuppgifter.

KVALIFIKATIONER
Vi önskar att du:

· Har utbildning inom turism, media/kommunikation eller ekonomi på lägst gymnasienivå, alternativt motsvarande yrkeserfarenhet.

· Har mycket goda språkkunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

· Behärskar engelska i både tal och skrift.

· Har god förståelse i det norska språket, tyska är meriterande

· Har goda datorkunskaper och kan hantera flertalet olika dataprogram samt digitala medier.

· Är flexibel och har förmåga att arbeta i en miljö med snabba förändringar och där utveckling sker löpande.

· Är strukturerad och noggrann.

· Har förmåga att driva och slutföra uppdrag självständigt.

· Har god administrativ förmåga.

· Är utåtriktad och lätt för att kommunicera med människor

· Har giltigt B-körkort

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Christer Larsson
0573-14011
Kommunchef Ingemar Rosén
0573-14132
Personal- och arbetsmarknadssamordnare Martin Eklund
0573-13921

Sammanfattning

Besöksadress

Storgatan 66 ÅRJÄNG
None

Postadress

Box 906
ÅRJÄNG, 67229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024