Administratör till NCC Industri Borås

Administratör till NCC Industri Borås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Trivs du med administrativa arbetsuppgifter och passar in i beskrivningen nedan?
Då har vi troligen rätt utmaning för dig!

Vår kund NCC utökar sin verksamhet och öppnar upp möjligheten för just Dig som vill fortsätta bygga din CV med administration.

Du anställs på Randstad och arbetar ute hos vår kund NCC i mycket trevliga lokaler som ligger centralt i Borås. Det är ett heltidsuppdrag som startar enligt överenskommelse under april månad.

Uppdraget är till en början 6 månader med goda chanser till förlängning för rätt person!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som administratör på backoffice ingår fakturahantering genom hela processen samt ansvar för masterdata. Arbetsuppgifter innebär; fakturering inklusive förhandsgranskning, ansvar för kontroll och rättning av order och manuella kompletteringar.

Du kommer även ha ansvar för krediteringar och hantering av reklamationer. Vidare kommer du registrera nya kunder, uppdatera produktstruktur vid behov, uppdatera avtal och prislistor mm. 

Arbetstider
Heltid/dagtid

Kvalifikationer
Du har utbildning på gymnasie- eller eftergymnasial nivå och tidigare erfarenhet från administrativt arbete med inslag av ekonomi, gärna i shared serviceenhet. Vi tror att du kan ha tidigare erfarenhet i roller som ekonomiassistent, handläggare eller liknande.

Vi söker dig som tycker om att jobba med detaljer och ser ett samband och logik. Du är noggrann och organiserad i ditt sätt att arbeta och är van att arbeta självständigt och ta ansvar. Du är prestigelös och ödmjuk i ditt sätt och har lätt för att samarbeta.  Hos NCC får du möjlighet att jobba med service i ett team med bra sammanhållning och fokus på leverans med hög kvalitet. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan omgående!  Urval och intervjuer kommer att ske löpande och innebär att uppdraget kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 
OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl. 

Om företaget
NCC Industry erbjuder produkter och tjänster i och kring vägar. Verksamheten omfattar produktion av stenmaterial och asfaltprodukter, pålningsarbeten samt beläggningsuppdrag.

Nu söker vi dig som är en teamspelare och vill vara med på en fortsatt utvecklingsresa! NCC kan erbjuda en vänlig och stöttande miljö där du har möjlighet att växa och utvecklas, samtidigt som du är med om att förbättra vardagen för nuvarande och kommande generationer.

Läs gärna mer om affärsområde Industry här; https://www.ncc.se/om-ncc/ncc-industry

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 5 mars 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024