Administratör till Norrköping

Administratör till Norrköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 Är du noggrann, administrativ och har sinne för siffror? Har du goda kunskaper i Excel och vill arbeta med administration? Vi söker nu för kunds räkning en snabb och noggrann administratör för ett tidsbegränsat uppdrag. 


Vår kund är en ledande logistikpartner för såväl företag som privatpersoner, här sitter du i ett öppet kontorslandskap i trevliga lokaler straxt utanför Norrköping. 


Som administratör kommer arbetet bland annat bestå av: 
Registrering, uppföljning och sammanställning av inkommande och utgående pallar
Kundtjänst kring bland annat sökning av gods eller reklamationer
Ladda ner fraktspecifikationer från leverantör och ta fram debiteringsunderlag på frakt
Registrera lossningsrapporter i Excel
Skapa reklamationsfakturor
Ta fram underlag för debitering

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
 Du ansvarar för att ditt arbete utförs i rätt tid och med rätt kvalitet. 

Arbetstider
 Heltid eller deltid. Vid deltid är det ett krav att du kan arbeta minst 2-3 dagar/vecka. 


Uppdraget startar 2020-12-14 och kommer pågå under 3-6 månader med chans till förlängning. 

Kvalifikationer
 Till den här tjänsten söker vi dig som är noggrann, strukturerad och snabb i ditt arbete. Vidare ser att du har: 


Gymnasial utbildning eller likvärdigt 
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete 
Goda kunskaper i Excel 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
 Sista ansökningsdag: 2020-11-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Kontakta Andrea Trägårdh, andrea.tragardh@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024