Administratör till Norrköping

Administratör till Norrköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du social, strukturerad och har tidigare erfarenhet av administration? Då kan det vara dig vi söker! För uppdrag hos kund i Norrköping söker vi nu en positiv och engagerad administratör. 


I rollen som administratör kommer du arbeta med administrativa uppgifter som bland annat innefattar arbete i verksamhetens system för arkivering av lossningsrapporter och hantering av certifikat. Du kommer även ansvara för introduktion för nyanställda. Låter det som en roll för dig? Läs mer om ansvarsområdena nedan och sök tjänsten idag!


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Arkivering av Lossningsrapporter.
Hantera Certifikat och frisläppning av certifikat. 
Övriga administrativa uppgifter såsom ex arkivering, palluppföljning, skapa fraktsedlar.
Introduktion av nyanställda terminalarbetare med hjälp av färdig introduktionschecklista och tillhörande dokument.
Ringa kandidater utifrån färdig framtagen punktlista med frågor.


Arbetstider
Heltid, 100%.
Ort: Norrköping

Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som är driven, positiv och har ett stort engagemang. Du lägger stor vikt i noggrannhet inom dina arbetsuppgifterna.


Utöver det söker vi dig som har: 
Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg.
Mycket god datavana och kunskaper i Office-paketet.
Goda kunskaper i Svenska, kommunicera obehindrat i tal och skrift. 
Erfarenhet av administrativt arbete.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-11-14, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kontakta Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024