OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Nynäshamn söker vi dig som är administrativ kunnig och service minded!
Arbetsbeskrivning
I rollen möter du kunder fysiskt och har även ett administrativt ansvar gällande att planera utlastning av transporter, administrera exportdokumentation och tulldeklarationer.
Du är lite av spindeln i nätet och arbetar i en koordinerande roll
Vem är du?
Vi söker dig som arbetat i en administrativ och koordinerande roll i flera år, du är service minded och har en god förmåga till att hantera olika typer av människor.
Rollen kräver en mycket god struktur och ordningsam sida. Har du sedan tidigare arbetat inom logistik eller spedition sedan tidigare är det starkt meriterande.
Mer information
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd via Jurek Talents och arbetar hos vår kund som sitter i Nynäshamn. Du planeras starta per omgående och uppdraget sträcker sig under ca 2 månader med stor chans till förlängning.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52