OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Nu söker vi en duktig Administratör för ett långt uppdrag hos vår kund i Sundbyberg!
Som Administratör hos vår kund kommer du vara administrativt och assisterande åt ett antal enhetschefer för ett flertal olika enheter och avdelningar hos kunden. Du kommer arbeta självständigt och med stort eget ansvar, men även ibland arbeta tillsammans med avdelning- och enhetschefer.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att avlasta enhetschefer i administrativa göromål, såsom dokumentation, uppföljning och rapportering av enheternas verksamhet, fakturahantering, mötes- och konferensbokningar, protokollskrivning, och planering av möten och workshops. Dina arbetsuppgifter kommer även bestå av samordning mellan enheter och avdelningar. Utöver detta kan du som Administratör i samråd med chef få större uppgifter att driva självständigt - här finns en utvecklingsmöjlighet i rollen!
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Uppdraget kommer till en början enligt rekommendationer att utföras till största del på distans för att sedan utföras på vår kunds kontor i Sundbyberg, Stockholm.
Kvalifikationer
- Du har minst 3 års erfarenhet av att arbeta självständigt med administrativa uppgifter, likt dessa
- Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta i UBW/Agresso
- Du har minst 1 års arbetslivserfarenhet av att dokumentera styrgruppsmöten eller liknande beslutande verksamhet
- Du kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal och skrift
- Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi, HR eller administration alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Det är meriterande om du tidigare har arbetat administrativt i offentlig verksamhet
- Har du tidigare arbetat som administrativt stöd åt chefer är det meriterande
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör hos vår kund behöver du ha lätt för att ta initiativ, vara självgående och ha god samarbetsförmåga. Du är även flexibel, kommunikativ och målinriktad. Vidare är du en ödmjuk och vass administratör som har lätt för att skapa förtroende.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Tjänsten är ett konsultuppdrag på 80-100%. Önskad start är 2021-11-01 och uppdraget förväntas löpa fram till minst 2023-10-31 med option på förlängning 1+1 år. För detta uppdrag kommer du att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund. För det här uppdraget kommer det att upprättas ett SUA-avtal och registerkontroll kommer att genomföras, vilket beräknas ta ca 8 till 10 veckor från tilldelning av uppdraget. Konsultens uppdrag kan inte påbörjas innan denna process har genomförts och klartecken har givits. Urval och intervjuer sker löpande från 16 augusti.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm