Administratör till offentlig verksamhet i Gävle

Administratör till offentlig verksamhet i Gävle

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu efter en administratör åt vår kund inom offentlig verksamhet. Är du tillgänglig omgående och har minst tre års erfarenhet av inköpsarbete och administration i e-handelssystem? Välkommen in med din ansökan!

Arbetsuppgifter
Som administratör på Inköps- och upphandlingsenheten kommer du att arbeta med: 

• Behörighetsuppsättning
• Kontroll och inläsning av prislistor mot avtal i e-handelssystemet vid nya leverantörsimplementeringar och vid uppdateringar
• Allmänna systemunderhållsarbeten som tex arkivering av tidigare prislistor mm.
• Support till användare inom samtliga verksamheter så även internt inom enheten
• Bemanna och hantera ärenden som inkommer till enheten via e-postlådan

Vem är du? 
Vi söker dig som 

• har en problemlösande analytisk förmåga samt strukturerat och kvalitetsmedvetet arbetssätt.
• kan arbeta självständigt under hög press.
• har lätt för att samarbeta med kollegor och andra externa samarbetspartners.
• har ett flexibelt tankesätt för att snabbt kunna anpassa sig efter ändrade omständigheter.

För att vara kvalificerad för uppdrag ska du uppfylla följande: 

• Högskoleutbildning med examen inom relevant område
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete och har deltagit i eller utfört ett flertal liknande uppdrag
• Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
• Mycket god datorvana (excel, systemvana av e-handelssystem)
• Mycket god kommunikationsförmåga
• Hög servicegrad
• Erfarenhet av inköpsarbete och inköpssystem och/eller administration av inköps- och e-handelssystem.

Meriterande krav: 


erfarenhet av affärssystemet UNIT4 ERP (UBW Agresso)

Du erbjuds
Uppdraget startar så snart som möjligt och löper till 31 december 2023, med möjlighet till förlängning. Uppdraget är på 100 % men omfattningen kan bli lägre under sommaren. Placering är i Gävle. 

Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund med en god kontakt med din konsultchef och andra förmåner. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Livija Bekkhus på livija.bekkhus@jurek.se. 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2023
  • Ansök senast: 17 april 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024