OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till vår kund som verkar inom offentlig sektor söker vi nu en Admnistratör. I rollen kommer du att arbeta i projekt med en av kundens i nuläget viktigaste frågor. Du kommer att arbeta med planering, genomförande samt uppföljning av projektets syfte. Många av arbetsuppgifterna kommer att utföras digitalt, därför är det viktigt att du känner dig bekväm att arbeta med datorn som arbetsverktyg. Arbetsuppgifterna kan därmed variera över tid.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Minst gymnasial utbildning
- 1-3 års erfarenhet i en administrativ/stöttande roll
- Behärska Office365
- Flytande i svenska och engelska, tal och skrift
Personliga egenskaper
För att trivas i den här rollen ser vi att du som person är prestigelös, driven och självgående, men med god samarbetsförmåga, kommunikativ, kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Du trivs i att arbeta i en mindre organisation och att jobba på en liten entreprenöriell arbetsplats. Som person är du lugn och trygg, kan arbeta i ett högt tempo och är nyfiken på att förstå och hjälpa våra medlemmar i sin verksamhet.
Lön
Enligt överenskommelse
Tillträde och ansökan
Uppdraget är på heltid med kontorstider. Vår kund ser start för rollen så snart som möjligt och uppdraget kommer att löpa på till minst slutet av juni 2022, med goda chanser till förlängning. Du kommer till en början att bli anställd som konsult hos JobBusters och arbeta hos vår kund i Göteborg. Skicka gärna in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!