OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För omgående start söker vi till vår kund i Olofström efter en administratör med styrka inom fakturering och system. På plats kommer ett nytt system implementeras inom orderhantering och transportledning som kräver en extra resurs med fingertoppkänsla för administration och struktur. Utöver det kommer du arbeta mycket med fakturering. Låter detta som nästa utmaning för dig? Sök redan idag!
För den här tjänsten blir du anställd som konsult och uthyrd till en av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
För att vara aktuell för den här tjänsten ser vi att du är en positiv, kommunikativ och strukturerad person. Du har vana vid diverse system och har erfarenhet av fakturering. Branschvana är en stor merit alt. intresse/kompetens sinom produktområdet vår kund verkar.
För att vara aktuell behöver du;
God systemvana, gärna varit med vid implementering av nya system tidigare
Minst två (2) års erfarenhet av fakturering
Vara flytande i svenska, tal och skrift
Har en stor vilja och pannben
Vara kommunikativ och van vid samarbete
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Kvalifikationer
Företaget verkar inom grus och bergkross produkter. Faktureringen du kommer ha hand om i företaget är kopplad till en fordonsvåg där företagets produkter hanteras. Så diverse administration du främst kommer genomföra rör detta. Du kommer även hantera uppdatering av offerter och avtal. Utöver det kommer ett nytt system implementeras där du kommer få ansvara och ha hand om diverse delar och informationshantering.
Du kommer tillhöra ett team med två andra personer, alla inom administration men med olika ansvarsområden.
Omfattningen förväntas vara med omgående start fram till augusti. Heltid på plats i Olofström. Kontorstider måndag till fredag, 7-16.
Ansökan
2022.04.24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044