OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är en flitig administratör med noggrannhet och tålmodighet i fingertopparna. Kan du dessutom ha många bollar i luften och drivet av att få saker genomförda är denna tjänst något för dig!
Ansök idag för att få chansen att vara med i vårt urval!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör hos ONE Nordic kommer du ingå i ett härligt team på deras kontor i Helsingborg. Här kommer du stötta och avlasta deras projektledare med diverse administrativa arbetsuppgifter.
Mest fokus som Administratör ligger på att administrera och arbeta med samlingsfakturor i deras system IFS. Vidare kommer du som Administratör stötta och hjälpa till med allmän administration, registervård, sammanställa projekthandlingar, utforma och författa dokument etcetera.
Tjänsten innefattar bland annat:
- Sammanställa och arbeta med fakturering
- Allmän administration i IFS och Excel
- Hantering av projekthandlingar och dokumentation
Detta är en visstidstjänst på 100% där du kommer vara uthyrd som konsult via Framtiden i minst 3 månader.
Om företaget
ONE Nordic är en av Nordens ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn. Med rikstäckande organisation och lokala kännedom tar de ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, - distributörer och – användare. Idag är de ca 1100 medarbetare i Sverige, med huvudkontor i Malmö.
Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
Då du arbetar med viktig dokumentation och tillstånd i rollen som Administratör krävs det att du är noggrann och strukturerad i ditt arbete. I tjänsten har du mycket kontakt via telefon så här är det viktigt att du är kommunikativ och inte rädd för att ta kontakt när det behövs.
Vidare ser vi att du vill driva saker framåt och trivs i en roll med många bollar i luften.
Skallkrav:
- Tidigare erfarenhet av administration
- Vana att arbeta i system
- Svenska i tal och skrift
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Helsingborg
Omfattning: 100% i 3 månader
Arbetstider: måndag till fredag, 08:00-16:30
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996