Administratör till Öresunds Fastighetsservice

Administratör till Öresunds Fastighetsservice

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administratör hos Fastighetsservice får du möjlighet att utvecklas i en bred administrativ roll, bygga på din kunskap och bredda ditt nätverk inom fastighetsbranschen.

Du kommer arbeta i nära samarbete med dina kollegor och du utgör främst ett administrativt stöd till den interna affärsverksamheten. Som administratör ansvarar du även för att ta emot och fördela inkommande ärenden och felanmälningar via telefon och mejl.

Du kommer vara placerad på företagets kontor i Malmö, Hanögatan 1. Arbetstiderna är måndag till fredag, 07.00-16.00.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ta emot och hantera felanmälan
• Administrera nyckelsystemet med bland annat in- och ut kvittering av nycklar
• Vårda och utveckla kundrelationer 
• Lägga beställningar och ta emot leveranser
• Visa och hyra ut lägenheter och lokaler
• Stöd till VD och i viss mån arbetsledare i Malmö och Helsingborg 
• Kommunikation, hemsida, telefoni, ledningssystem 
• Leverantörs- och kundreskontra
• Fakturahantering
• Kontakt med externa leverantörer

Tjänsten som administratör är en direktrekrytering till Öresunds Fastighetsservice som erbjuder en 6 månads provanställning som därefter förväntas övergå till en tillsvidareanställning. Start enligt överenskommelse.

Om dig
Som person är du prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Den breda rollen kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete. Med ditt helikopterperspektiv skapar du med lätthet den ordning som krävs för ett effektivt arbete. För att lyckas i rollen har du en god samarbetsförmåga, lätt för att kommunicera och är serviceorienterad.

Vidare tror vi att du som söker är en drivande och social person som trivs i en koordinerande funktion med mycket kundkontakt. Ditt positiva förhållningssätt smittar av sig bland såväl kollegor som kunder.

Viktigt för tjänsten är:

• Tidigare erfarenhet av administration och/eller service
• Svenska och engelska, i tal i skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort

Kontaktuppgifter
I den här rekryteringen samarbetar Öresunds Fastighetsservice med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult:

Ida-Maria Ryberg via ida-maria.ryberg@adecco.se alt. 0736 84 72 91

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Öresunds Fastighetsservice, Adecco, Malmö, Skåne, Administratör, Ekonomiassistent, Fakturering, Kundreskontra, Leverantörsreskontra,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2022
  • Ansök senast: 6 juni 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024