Administratör till Östermalm Stadsdelsförvaltning

Administratör till Östermalm Stadsdelsförvaltning

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administrativt arbete och ute efter att få erfarenhet av arbete hos en myndighet? Har du arbetat i både Medvind och Agresso? Om du är den organiserade och härliga kollegan för det här jobbet så hoppas vi att du skickar in en ansökan redan idag!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Administratör för vår kunds räkning, närmare bestämt Östermalm stadsdelsförvaltning. De ansvarar för den större delen av service såsom förskola, äldreomsorg och socialpsykiatrin. Du utgår från kontoret beläget på Karlavägen i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör kommer du att hantera olika administrativa uppgifter. Du kommer framför allt arbeta i schemaläggnings- och bemanningssystemet Medvind. Du kommer även att arbeta i ekonomisystemet Agresso.
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är en organiserad och strukturerad person. Vi ser även att du är kvalitetsmedveten och en bra lagspelare. Vidare ser vi att du vill vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat på kontoret!
Är du vår nästa administrativa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Tidigare erfarenhet av arbete i Agresso
Erfarenhet av arbete i Medvind
Erfarenhet av schemaläggning
Goda kunskaper i MS Office
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-06-30. Start 2023-03-01.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33724 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 10 mars 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024