OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I samband med att FMV under 2007 flyttar en del av sin verksamhet från Stockholm till Östersund söker vi en medarbetare som kommer att vara ansvarig för administrationen inom kontoret.Inledningsvis innebär det att Du skall vara med och starta upp den administrativa verksamheten på kontoret tillsammans med platschef FMV Östersund. Dina arbetsuppgifter innebär bl a att: - Ge stöd till platschef FMV Östersund - Självständigt handlägga administrativa ärenden - Arbeta i FMV administrativa stödsystem - Stöd inom administrationen av FMV ekonomisystem - Kontakter och koordinering inom FMV, andra myndigheter och företag - Dokumenthantering (öppna och hemliga dokument, kryptohantering, post, gods m m) - Reception och informationsfrågor Du Du ska ha lägst gymnasiekompetens (motsvarande erfarenhet).Du ska ha mycket goda kunskaper i Office-paketet samt goda kunskaper i engelska.Erfarenhet i ekonomi- och informationsfrågor är meriterande. Arbetet är mycket självständigt och det krävs att Du har mycket god administrativ förmåga.Du måste ha lätt för att ta egna initiativ och ha en förmåga att känna stort ansvar och intresse för helheten inom denna verksamhet. Vi kräver att Du är lätt att samarbeta med, är initiativrik, flexibel, serviceinriktad och att Du kan ha "många bollar i luften" samtidigt.Vi FMV är en kunskapsorganisation som sätter individen i centrum.Hos oss har du möjlighet att förena arbets- och familjeliv.Vi har förmånliga anställningsvillkor och prioriterar kompetensutveckling och friskvård.Tjänsten är placerad på lokalkontoret i Östersund.För anställning vid FMV krävs svenskt medborgarskap.Vi vill att Du börjar din anställning (provanställning 6 mån) i början av februari 2007 eftersom introduktion och viss utbildning kommer att genomföras innan kontoret startar upp den 1 mars 2007.