Administratör till Outsourcingteamet

Administratör till Outsourcingteamet

Arbetsbeskrivning

AmTrust Nordic fortsätter att växa och vi letar nu efter person som vill vara med och förstärka vårt team som administratör till outsourcingteamet. Rollen kommer innebära att du hanterar administrativa arbetsuppgifter för AmTrust Nordic i vårt arbete med den outsourcade verksamheten i Norden, Polen och Kroatien samt även mot det irländska försäkringsbolaget.
Rollen i outsourcingteamet är ny och kommer att utvecklas under de närmaste åren.
De löpande arbetsuppgifterna innebär:
Avtalshantering
Hantering av utbildningsportal gentemot våra partners
Registrering i olika system
Avstämning och rapportering i Excel
Uppföljning av utestående rapportering
Övergripande kontroll av outsourcad verksamhet



Vi erbjuder dig
AmTrust Nordic etablerades 2005 och är ett bolag med mycket positiv tillväxt. Bolaget är specialiserat på affinityförsäkring, det vill säga skräddarsydda partnerdistribuerade försäkringar. Vi sitter centralt i Stockholm och erbjuder en trevlig och flexibel arbetsplats. I sommar flyttar vi till nyrenoverade lokaler som är anpassade för hybridarbete.
Vi har en kamratlig stämning med högt i tak och en mix av åldrar, erfarenhet och bakgrund. Du kan själv vara med och påverka samt forma nya processer, då vi ständigt arbetar för att utveckla och effektivisera. Som anställd hos oss får du ta del av ett antal förmåner inom friskvård, pension och försäkring.
Erfarenheter & profil
Vi söker dig med ett stort intresse för administration, du bör vara strukturerad, flexibel och initiativrik. Vi vill att du har minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - gärna i försäkringsbranschen. Du är van att arbeta i Excel (all vår administration sker i dagsläget i Excel) och är bekväm med att uttrycka dig på engelska i tal och skrift, då vi är en engelskspråkig organisation.
Det är viktigt att du uppskattar förändring och utveckling då teamets arbetsuppgifter kommer att breddas och omformas under de närmaste åren och du blir vara en viktig kugge i förändringsarbetet. Vi tror också det är bra om du har ett intresse för kravställning och systemutveckling eftersom vi kommer utveckla och arbeta i nya system. Om du dessutom har en analytisk förmåga är du den vi söker.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, teamet är litet och samarbete, ansvarstagande och ödmjukhet är viktigt för oss.

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Placering på vårt kontor i Stockholm, Linnégatan 14. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka din ansökan på e-post med bifogat CV och personligt brev till rekrytering@amtrustgroup.com senast den 20 juni. Märk din ansökan med ”Outsourcingteamet”. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Frågor om tjänsten besvaras av Anna Strandberg, Nordic Outsourcing Manager på 0735 19 38 19 eller anna.strandberg@amtrustgroup.com.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amtrust Nordic AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 23 juni 2022

Postadress

Hamngatan 11
STOCKHOLM, 11147

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024