OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hofors är en liten kommun med stora möjligheter. Här bor du billigt och lever rikt – oavsett om du väljer tätorten Hofors eller det mer lantliga Torsåker. Här hittar du idrott, kultur, natur och föreningsliv inpå knuten och här finns goda förutsättningar för dig och din kompetens att utvecklas. En sådan tillvaro kallar vi vänlig.
Gemensamt arbetar Hofors kommuns medarbetare efter värdegrunden respekt, professionalism och ansvar.
Varmt välkommen med din ansökan!
ARBETSUPPGIFTER
Arbetet innefattar administrativa uppgifter inom verksamheten som exempelvis personaladministration, ekonomiadministration, rekrytering, larmhantering, fördelning av ärenden etc.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är självständig, tar egna initiativ och är flexibel samt har en vilja att driva och utveckla verksamheten framåt.
Du har god samarbetsförmåga och har erfarenhet av äldreomsorg.
Datorvana krävs då arbetet innefattar arbete ibland annat Personec, Treserva och Time Care Pool. Du har god kunskap om lagar och avtal inom arbetsrätten/socialtjänstens område.
Högskoleutbildning från sociala omsorgslinjen eller annan motsvarande utbildning som arbetsgivaren prövar likvärdig är önskvärd. Naturligtvis delar du kommunens gemensamma värdegrund: Respekt, professionalism och ansvar.
Personlig lämplighet värderas högt.
B-körkort erfordras.
ÖVRIGT
OBS! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hofors kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Skicka din ansökan snarast då urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef Heidi Bergström
0290 - 77 17 55
Administratör Lilian Lindberg
0290 - 77 17 60
Enhetschef Heidi Bergström
070 - 41 41 303