OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. För kunds räkning söker vi en administratör. Du kommer att arbeta i en kombinerad roll som personal- och säljadministratör. Din roll inom personalfunktionen blir att arbeta med personaladministration inom rekrytering, pensioner, försäkringar, personalhandbok, lönefrågor etc. Inom säljfunktionen arbetar du med att föra anteckningar på möten, förbereda presentationer, sammanställa statistik etc. Vi söker dig som har flera års erfarenhet av arbete som personalassistent, administratör eller sekreterare. Erfarenhet av arbete med personaladministrativa frågor värdesätts högt. Dina kunskaper i engelska är mycket goda. Vi värdesätter även kunskaper i finska eller något annat nordiskt språk. Du behärskar MS Office-paketet. Som person är du social och du har förmåga att skapa ett internt nätverk inom organisationen. Du är duktig på administrativt arbete och du levererar resultat utifrån uppsatta mål. Du har även förmåga att arbeta självständigt och att du kommer med egna förslag på lösningar i olika frågor. Vår kund befinner sig i en spännande fas och för rätt person finns det utmanande arbetsuppgifter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44