Administratör till Personlig assistans

Administratör till Personlig assistans

Arbetsbeskrivning

KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA
Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid.

Drivs du av att leverera god service och vara spindeln i nätet? Då kan du vara vår nya administratör!
Vilka är vi?

Här på Personlig assistans kontor så är vi fyra enhetschefer, två löneadministratörer och tre administratörer som jobbar prestigelöst tillsammans med framförallt bemanning. Dessutom har vi ca 90 personliga assistenter som jobbar hos våra brukare. Vår uppgift är att ge brukarna assistans i sin vardag utifrån det beslut de har antingen från Försäkringskassans SFB-beslut eller kommunens LSS-beslut. Personlig assistans ligger under Vård- och omsorgskontoret i Norrköpings kommun, och vi utgår från Drottninggatan 32 där vi har vårt kontor.

Om du gillar att ha varierande arbetsuppgifter och ser lösningar i utmaningar och problem så kommer du trivas hos oss!

Dina arbetsuppgifter

Som administratör löser du både planerade och akuta vakanser ute hos våra brukare och har mycket kontakt med våra assistenter, brukare och deras anhöriga.

Du lägger in scheman i Heroma, bokar vikarier i Time Care pool, och tillsammans med de andra administratörerna ansvarar du för brukartelefoner, assistenternas telefoner, busskort, med mera.

Vem är du?

Vi söker dig som har gymnasieexamen inom administration eller vård och omsorg.

Du har datorvana och vi ser det som meriterande om du har jobbat i systemen Heroma, TCP och Intraphone.

Som person är du lugn och organiserad med ett stort lösningsfokus. Du trivs med att samverka och samarbeta med andra, och har goda kunskaper i svenska.

Välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten

Antal lediga tjänster: 1
Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid
Tillträdesdatum: 1 maj
Arbetstid: Schemalagd dag och var tredje helg
Sista ansökningsdatum: 8 februari
Kontakt: Enhetschef Ulrika Nilsson, på 011-15 10 69 eller ulrika.nilsson@norrkoping.se


Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning.

När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen.

Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Norrköpings kommun
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2023
  • Ansök senast: 8 februari 2023

Postadress

Förvaltningshuset Rosen Trädgårdsgatan 21
NORRKÖPING, 60242

Liknande jobb


HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024

Payroll and HR Coordinator

19 november 2024