Administratör till politisk myndighet - 50%

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Perido Skills söker en person som vill arbeta som administratör 50% på en statlig myndighet som sysslar med politiska frågor i Stockholm. Dina uppgifter kommer vara varierande och du kommer bland annat skriva underlagsrapporter, arkivera och ta hand faktura- och posthanteringen. Dessutom kommer du hjälpa till att uppdatera i budgeten och hemsidan, ha kontakt med andra myndigheter och sköta diverse andra administrativa uppgifter som förekommer på myndigheten. Kravprofil - Gymnasieutbildning. - ECDL-körkort eller motsvarande datakompetens. - Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift även på engelska. - Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Som person har du ordningssinne, är bra på att ta initiativ och tycker om att ta tag där det behövs. Samtidigt är du driven, social och har lätt att samarbeta med andra människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 21 januari 2008
  • Ansök senast: 20 februari 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

14 november 2024

12 november 2024

Utskottssekreterare med inriktning registrator

Utskottssekreterare med inriktning registrator

11 november 2024

Erfaren Skolsekreterare till Blackebergs gymnasium

Erfaren Skolsekreterare till Blackebergs gymnasium

5 november 2024