Administratör till Preems kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Administratör till kundtjänst på Preem
Administratör till Preems kundtjänst

Är du en självstartande administratör som vill vara spindeln i nätet på Sveriges största drivmedelsbolag? Då kan vi på Randstad ha nästa uppdrag för dig. Vi söker nu, för start i så snart som möjligt, en erfaren administratör till vår kund Preem i Stadshagen. Tjänsten passar dig som trivs i koordinerande roller och tycker om att hugga i där det behövs. Med dig i bagaget har du minst 1 års erfarenhet som administratör och är en fena på kundkontakt. Låter det intressant för just dig? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, en arbetsvecka på 38,5 h belagd på kontorstider. Med start omgående och för uppdrag till sista Maj (med god möjlighet till förlängning).

Arbetsbeskrivning:
Som administrativ nyckelperson kommer du att ingå i en av Preems avdelningar inom Kundtjänsten där du stöttar innesäljarna, kund och säljare i det administrativa arbetet. Du kommer att arbeta på huvudkontoret i moderna, ljusa lokaler i Stadshagen.

Dina arbetsuppgifter:

• Kundadministration – lägga upp nya kundnummer etc.
• Felsökning och detektivarbete i olika kundärenden (order-leverans-faktura).
• Utredning och korrigering av fakturor.
• Hantering och administration av leverantörsfakturor.
Kundtjänsten på Preem är inne i en spännande förändringsresa. Vi ser därför att är noggrann och självständig i ditt arbetssätt men också samarbetsvillig och lyhörd då du kommer att ingå i team om ca 8 personer.

Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Avklarad gymnasieutbildning och minst 1 års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter samt kundkontakt.
• Erfarenhet av felsökning och fakturahantering.
• Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
I den här rollen behöver du ha högt kundfokus och ett sinne för noggrannhet för att säkerställa att arbetet genomförs med högsta möjliga kvalitét. Inom ramen för rollen kommer din förmåga att knyta kontakter väl till hands när du har dialog kring utredningar/avstämningar med såväl interna som externa kontaktytor.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2019-03-01, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Olivia Ljungbäck | olivia.ljungback@randstad [ mailto:monique.almgren@randstad.se ].se |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 5 februari 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024