Administratör till Presto i Gävle!

Administratör till Presto i Gävle!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administration och söker ett arbete under sommaren med start omgående? Presto Södra Norrland söker en administratör till deras regionkontor i Gävle och du är varmt välkommen med din ansökan! I och med att behovet är omgående kommer rekryteringsprocessen gå snabbt och därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Presto har arbetat med brandsäkerhet sedan 1959 och är Nordens ledande aktör inom området. Genom helhetslösningar, utbildningar och abonnemangstjänster skapar de brandsäkra miljöer för små och stora företag i hela Norden. I regionen är de cirka 35 anställda och har 3000 kunder med en omsättningpå cirka 55 miljoner.

Nu ser Presto fram emot att välkomna sin nya kollega i rollen som administratör. Du kommer främst kommer täcka upp under semestertider med administration, kundtjänst coh enklare fakturering men det finns även goda möjligheter till förlängning och fortsatt anställning efter sommaren. Tjänsten är på heltid måndag-fredag 07-16.

För att komma in i rollen på bästa sätt kommer du få en introduktion och bästa möjliga hjälp av din kollega Sandra som jobbar med dessa arbetsuppgifter i dagsläget. Som medarbetare på Presto blir du en del av ett härligt och engagerat gäng kollegor som värdesätter goda samarbeten och glädje på arbetet.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Academic Work och arbetarsom konsult på hos Presto. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som administratör får du en varierad vardag med mycket frihet under ansvar. Du kommer främst arbeta med att:


* Fakturera och kreditera
* Skapa arbetsordrar, avtalsmallar och prislistor
* Lägga upp kunder i systemet (t.ex. Mobigo, Jeeves, Top Desk)
* Ta emot samtal och beställningar via växeln och förmedla samtal till säljare eller tekniker
* Hantera ärenden från ärendehanteringssystemet


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av administration alternativt liknande arbetsuppgifter som t.ex. ekonomirelaterade arbeten
- Har god system- och datavana
- Talar och skriver obehindrat på svenska då det krävs i det dagliga arbetet samt har goda kunskaper i engelska

I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och som person är du:


* Orädd
* Självgående
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid. Måndag-fredag 07-16
* Placering: Gävle, Ersbogatan 23
* Övrigt: Innan anställning kommer drogtest att genomföras samt ett utdrag från belastningsregistret


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Presto via deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2022
  • Ansök senast: 27 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


7 januari 2025

Projektadministratör

Projektadministratör

7 januari 2025

Projektadministratör

Projektadministratör

7 januari 2025