OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos PreZero.
Om företaget:
Sedan början på 2021 har företaget nya ägare och har därmed bytt namn till PreZero (tidigare SUEZ). De är samma bolag som tidigare med samma höga service, tjänster och kontaktpersoner. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från deras kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I företagets vardag är kundnytta lika med miljönytta.
Du erbjuds ett spännande och varierande arbete tillsammans med goda kollegor. Eftersom PreZeros personal är en av deras viktigaste resurser och en förutsättning för att företaget ska fungera, är det viktigt för dem att du trivs och mår bra på jobbet!
Arbetsuppgifter:
I rollen som administratör arbetar du med den dagliga verksamheten med huvuduppgift att bemanna PreZeros administration. Du arbetar i PreZeros verksamhetssystem med fakturafrågor, fakturering, avräkningar, krediteringar, statistik samt registervård. I dina arbetsuppgifter ingår viss reklamationshantering samt att vara behjälplig gentemot kund med diverse frågor kring avfallshantering och andra tjänster som PreZero erbjuder sina kunder. Vidare arbetar du i digitala ordersystem och följer upp order och beställningar inför fakturering.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll
• God förståelse för affärssystem
• Obehindrat i svenska, tal och skrift
För att trivas i rollen som administratör har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är en praktisk person som får saker gjorda i stället för att skjuta upp dem. Vidare kan du arbeta utanför ramen av din arbetsbeskrivning och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare samtidigt som du ber om hjälp när det behövs. Vi lägger stort vikt vid personlig lämplighet!
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, administration, service, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, back office, heltid, Malmö, Skåne
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund