Administratör till Pro ID!

Administratör till Pro ID!

Arbetsbeskrivning

Välkommen in med din ansökan till en tjänst med stort variation & frihet under ansvar. Till Pro ID söker vi nu en administratör som ser sig trivas i ett mindre bolag med stor chans att påverka, både sin egen arbetsvardag & bolagets riktning. Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
I takt med att Pro ID växer så behöver de nu utöka teamet med en ny roll - en allt i allo administratör! Som administratör kommer du till en början avlasta Pro ID:s grundare med diverse administrativa arbetsuppgifter, på sikt kommer du växa in allt mer i din roll och få utökat ansvar. Din vardag kommer främst bestå av 3 huvudsakliga arbetsområden: ordermottagning, inköp & kundsupport. Tanken är att du i din roll utgår från Pro ID:s kontor som ligger i centrala Örebro, men enstaka kundbesök kan också förväntas i situationer som kräver det för att erbjuda rätt support till kunderna.

Du erbjuds
- En helt ny tjänst på bolaget - en möjlighet för dig att påverka din egen roll och arbetsvardag
- Meriterande erfarenhet inom administrativt arbete där du kan förvänta dig stor variation

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Nedan listas de arbetsuppgifter som är tänkta att ingå i ditt ansvar som administratör. Men då detta är en nykommen tjänst så finns det än så länge inga tydliga ramar för vad du väljer att fylla ut din arbetstid med - det vill säga att du utöver de tilltänkta ansvarsområdena kommer ha stor möjlighet att själv påverka dina arbetsuppgifter.


* Mottagning & registrering av ordrar från kunder, främst via mail
* Hantering av inköp & leveransuppföljning av nya produkter
* Generell kundsupport, främst över telefon & informationsmail


VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar svenska & engelska språken obehindrat då det krävs för arbetsuppgifterna
- Har god datorvana & erfarenhet av att arbeta med Officepaketet

Det är meriterande om du har
- Ett visst tekniskt intresse då Pro ID arbetar med högteknologisk teknik
- Relevant tidigare arbetslivserfarenhet, exempelvis som administratör

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Förändringsbenägen
- Social
- Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Pro ID är ett företag inom auto-ID branschen som levererar, servar & underhåller olika produkter inom streckkodshantering. Kunderna som Pro ID hjälper återfinns främst inom lager- & logistikbranschen. Läs gärna mer om Pro ID här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2024
  • Ansök senast: 7 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024