Administratör till produktsupporten hos Lantmännen Maskin

Administratör till produktsupporten hos Lantmännen Maskin

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är tillgänglig omgående och som trivs med ett administrativt jobb där du får ta stort ansvar och som tycker att Lantmännen Maskin känns som en intressant arbetsgivare. Vår kund ser långsiktigt på denna roll och ambitionen är att du ska bli anställd hos Lantmännen Maskin efter avslutat konsultuppdrag, förutsatt att båda parter är nöjda med samarbetet.

OM TJÄNSTEN
I denna roll är ditt ansvar att säkerställa att garanti och reklamationshantering fungerar och fortlöper optimalt samt att Lantmännen får in sina anspråk från deras leverantörer. Att inom detta område driva förbättring och utveckling i positiv riktning och bidra med ekonomisk kontroll och uppföljning. Du kommer tillhöra ett team på 13 kompetenta och engagerade kollegor med flera års erfarenhet från branschen. Lantmännen ser långsiktigt på denna tjänst och kommer fokusera på att du får en bra start och dina kollegor finns alltid där för att svara på frågor och funderingar.

Du erbjuds


* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
* Administration med huvudfokus på reklamationer av reservdelar, service och tillbehör
* Ekonomisk uppföljning kopplat till reklamationer av reservdelar, service och tillbehör
* Kvalitetssäkring av information i Lantmännen Maskins kunskapsdatabas
* Administration av servicemarknadsrelaterade behov
* Leverantörskontakt inom områdena reklamationer och ombyggnader
* Returgodshantering inom områdena reklamationer och ombyggnader

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och gärna orderhantering/produktsupport
* Har minst gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning ses som meriterande
* Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift, detta då båda språken kommer användas dagligen

Det är meriterande om du har erfarenhet inom garanti o reklamationshantering, gärna från fordons och maskinbranschen samt om du har erfarenhet av ekonomisk uppföljning på enklare nivå.

Som person är du:


* Serviceminded
* Strukturerad
* Noggrann
* Samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid 6 månader. Lantmännens ambition är att denna konsultanställning ska övergå i en anställning hos Lantmännen Maskin, förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet
* Placering: Malmö, Östra Hamnen


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om Lantmännen Maskin på deras hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 februari 2020
  • Ansök senast: 12 mars 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

Administratör Teknisk Fastighetsservice AB

7 oktober 2024