OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av administrativt arbete, orderhantering och ett noggrant öga? Nu söker vår kund en orderadministratör för ett kortare projekt på 3-6 månader med start månadsskiftet augusti/september!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med vår kund en orderadministratör. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos kunden under projektets längd. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se
Arbetsuppgifter
I rollen arbetar du med administrativa uppgifter och hanterar inkommande roders i form av informationslagring, kontakt vidare mot rätt person och dokumentation.
Vi söker dig som
har en tidigare vana av administrativa uppgifter från exempelvis ordermottagning, reception eller annan koordinerande roll. Du har god datavana och kan med enkelhet sätta dig in i nya system. Vidare är du som person flexibel, strukturerad samt kommunikativ.
START: månadsskiftet augusti/september
OMFATTNING: Heltid
STAD: Övik
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emelie Steen
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner