OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Administratör hos PS Energi får du arbeta brett med en mix av administrativa sysslor och säljsupport tillsammans med engagerade kollegor. Service, kundfokus och laganda är rollens ledord och du blir en del av ett familjärt team som nyligen vann priset som årets företagare i Halmstad. Nyfiken på tjänsten? Välkommen att läsa mer.
Din framtida arbetsgivare
PS Energi är ett drivmedelsföretag med lokala anknytningar som verkar i södra Sverige. Vi kombinerar det lilla bolagets flexibilitet, höga servicegrad och personlighet med det stora bolagets resurser, produktkvalitet och kunskap. Vi har ett starkt hållbarhetsfokus och vill vara ett ansvarsfullt föredöme i branschen. Det ska vara lätt för våra kunder att välja hållbara alternativ. Vi har en glad stämning och ser positivt på framtiden. 2022 blev PS Energi utnämnt till årets företagare i Halmstad.
Vad erbjuder rollen?
I rollen som Administratör på PS Energi kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara en mix av administrativa sysslor i kombination med säljsupport. Att ge god service till våra kunder kommer att vara en viktig del i din vardag där du många gånger är den första man möter i både telefonen och på kontoret.
Exempel på vad dina arbetsuppgifter kan bestå av:
-Orderadministration via telefon, mail och kontorsbesök
-Hantera och administrera kortansökningar
-Sammanställa diverse rapporter och information till kunder
-Stötta och hjälpa kollegor i det dagliga arbetet
Du välkomnas till ett varmt och familjärt team där lagandan är konkret. Vi äter frukost tillsammans varje dag och utför gärna gemensamma aktiviteter. Tjänsten är placerad på PS Energis kontor i Halmstad som under våren intar nybyggda och riktigt fina lokaler. Du rapporterar till Platschef. Arbetstiden är vardagar: 07.30-16.30 med viss flexibilitet.
Vem är du?
Det viktigaste för oss är din positiva inställning, ditt driv och viljan av att ge genuin service. Du trivs med att ha många kontaktytor, sätter alltid kunden i fokus och är en lagspelare. Här gör vi saker för varandra och våra kunder.
Vi ser gärna att du har god datavana och att du har erfarenhet av administration/orderhantering. Vidare arbetar du strukturerat, noggrant och ser charmen i att arbeta med administrativa uppgifter överlag. Avslutningsvis ser vi gärna att du är nyfiken då vi befinner oss i ständig utveckling. Vill du vara med på vår framtidsresa?
Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos PS Energi.
Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 15.01.2023. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Rekryteringskonsult Angelica på angelica.asplid@effektiv.se
Sökord
Administration, Orderhantering, Säljstöd, Customer service, Energi.