Administratör till Ragn-Sells!

Administratör till Ragn-Sells!

Arbetsbeskrivning

Uppskattar du struktur, har goda datakunskaper och gillar att jobba administrativt? Då är detta tjänsten för dig! Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta företag inom återvinning och miljö. Du erbjuds nu möjligheten att göra skillnad för miljön när du arbetar.

OM TJÄNSTEN
I rollen som administratör kommer du bli en del av ett sammansvetsat team på Ragn-Sells Recycling AB i Luleå. Du välkomnas in i ett stort företag med familjär stämning och hjälpsamma kollegor. Till en start kommer du erbjudas en utbildning för att lära dig grunderna i arbetet och vad företaget erbjuder sina kunder. Du kommer också gå bredvid andra mer erfarna kollegor, för att sedan successivt ta dig an egna ärenden som ökar i svårighetsgrad. Du utgår från kontoret i Luleå och kommer hantera ärenden som inkommer från Norrbotten och Västerbotten.

Tjänsten innebär många kontaktytor med kollegor runt om på arbetsplatserna. Förutom andra administratörer arbetar du nära kundservicemedarbetare, transportplanerare, produktionsansvariga och säljare.

Du erbjuds
- Ett givande och utvecklande jobb inom administration
- Ett arbete direkt kopplat till hållbarhet och miljö

Detta är en långsiktigt uppdrag på cirka ett år med start omgående. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara för orderhantering av inkommande ärenden
* Genomföra kvittering av arbetsordrar
* Administrera kundrelaterande ärenden
* Registervård
* Hantera kundfakturor


VI SÖKER DIG SOM
- Har en färdig gymnasieutbildning med inriktning mot exempelvis ekonomi
- Har arbetslivserfarenhet av administration eller annan roll vi bedömer som likvärdig
- Har mycket god kommunikationsförmåga på svenska, skriftligt och muntligt då kontakten med kollegor och kunder sker på svenska
- Har god IT-vana då du behöver hantera flertalet system i det dagliga arbetet
- Har B-körkort

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2023
  • Ansök senast: 29 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024