Administratör till Ragn-Sells Recycling i Kallinge

Administratör till Ragn-Sells Recycling i Kallinge

Arbetsbeskrivning

Ragn-Sells Recycling i Kallinge söker nu en Administratör under perioden maj/juni - augusti, med goda chanser till förlängning. Vill du arbeta inom en av Sveriges viktigaste branscher, ha en trevlig arbetsplats med erfarna och kompetenta kollegor, med goda kompetensutvecklingsmöjligheter. Ta din chans och sök redan idag!

Om Ragn-Sells

Vill du kunna göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Som medarbetare på Ragn-Sells gör du det, oavsett roll inom företaget. Vårt arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar vi inom en spännande framtidsbransch, där vår gedigna historia och vårt stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill vi vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör kommer du att ha en viktig roll i Ragn-Sells organisation, där du dagligen kommunicerar med kunder, kollegor och samarbetspartners. Du kommer att arbeta med all förekommande administration såsom:

• Uppföljning, samt kvittering av utförda uppdrag enligt underlag
• Rapportsammanställning till myndigheter och kunder
• Administrera avvikelser i inkommande leveranser
• Återrapportering till kund vid avvikelse enligt kundavtal
• Arkivera och ladda upp dokument i kundportal
• Viss vågadministration och ordermottagning
• Stöd och back-up till vår kundservice

Formell kompetens

• Minst 3 – årig gymnasieutbildning, inriktning ekonomi eller teknik
• God datorvana, samt vana att arbeta i olika datasystem
• Goda kunskaper i svenska språket, i både tal & skrift
• B-körkort

Meriterande om du har erfarenhet av administrativa och/eller serviceinriktade arbetsuppgifter inom tjänsteproduktion eller logistik. Vi ser det också som meriterande om du har erfarenhet från avfalls- eller transportbranschen.

Personliga egenskaper

Som person är du noggrann, har förmåga att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt arbete. I den här rollen krävs att du är flexibel och snabbt kan prioritera om dina arbetsuppgifter när det behövs. Du är kommunikativ och samarbetsorienterad men också strukturerad och tydlig. Vi ser gärna att du är en lagspelare som tillsammans med dina kollegor vill bidra till att utveckla verksamheten.

Naturligtvis är du intresserad av miljöfrågor och följer gällande lagar och förordningar kring företagets processer och riktlinjer. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/Dagtid/Heltid/Kallinge

Information

Det här är ett konsultuppdrag på 3 månader, med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emma Stridsjö tel. 0722-069720 eller via e-post: emma.stridsjo@lernia.se

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så välkommen med din ansökan redan idag!

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! Läs mer på www.lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2023
  • Ansök senast: 16 april 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


1 november 2024