Administratör till reception sökes!

Administratör till reception sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administration och föredrar struktur i arbetet? Då kan det vara dig vi letar efter. En offentlig verksamhet i centrala Stockholm söker nu en administratör till deras reception med startdatum 1 juli. Uppdraget är på heltid och förväntas pågå till och med 21 december 2022 med goda chanser till förlängning.

Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
I tjänsten som administratör kommer du förstärka receptionen och Backoffice-funktionen. I Backoffice arbetar du med internservice gentemot hela verksamheten. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar t.ex. bemanning i reception, IT-koordinering, telefonihantering, posthantering med mera. Förstärkningen avser att täcka upp en del av de administrativa uppgifterna.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst bestå av:
• Hantering av inkommande och utgående post
• Ta emot paket och bud
• Att vara behjälplig vid efterfrågan av rekommenderad post
• Att ta emot besökare och leverantörer samt vara kontaktperson för en del av arbetsplatsens leverantörer
• Hantering av leveranser till och från verksamheten
• Att vara behjälplig vid felanmälningar för digital utrustning
• Hantering av passerkort för medarbetare, leverantörer och besökare
• Kvittering av utrustning för digital arbetsplats
• Distribuering av kringutrustning till den digitala arbetsplatsen

Vem är du?
För att passa in i rollen som administratör ser vi att du har minst två års erfarenhet av administrativt arbete samt att du har arbetat i reception/backoffice-funktion. Krav ligger även vid att du har minst en avslutad gymnasieutbildning. Vi ser även att du har god IT-vana, är kommunikativ samt behärskar att kommunicera på både engelska och svenska, i såväl tal som skrift. Vi lägger även vikt vid att du har förmåga att arbeta strukturerat och självständigt samt har en fallenhet för att genomföra och följa upp arbetsuppgifter. Meriterande är det även om du är flexibel, problemlösande och har goda kunskaper i MS Office.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 30 maj 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024