Administratör till rehabklinik

Administratör till rehabklinik

Arbetsbeskrivning

Vi söker
En medarbetare till administrativt team som är intresserad av en omväxlande arbetssituation som administratör på vår rehabmottagning.


Arbetsuppgifter
Du kommer främst arbeta backoffice med fokus på avancerad schemaläggning, bokning av patienter, databashantering och vara behjälplig i att ta fram statistikuppgifter.
Arbetsuppgifterna kan skifta utifrån verksamhetens behov och vi täcker upp för varandra i det administrativa teamet vilket innebär att arbete i reception och telefon också ingår.

Vi söker dig med god logistisk förmåga och som är noggrann och strukturerad. I rollen som administratör ansvarar du för att schemalägga både behandlare och patienter. Arbetet görs i Excel och det krävs mycket goda kunskaper i Excel liksom grundläggande kunskap i statistik är nödvändigt för tjänsten. Tidigare erfarenhet och intresse av schemaläggning är ett krav. Vi ser det som en fördel om du tidigare arbetat med vårdadministration.

Du som söker är serviceinriktad och ditt bemötande av patienter och kunder i telefon och i reception präglas av stor respekt för integritet hos patienter och du klarar att hantera känsliga uppgifter. Det är viktigt att du kan arbeta fokuserat och strukturerat men också besitter förmåga att vid behov snabbt kunna skifta fokus och tidvis arbeta under högt tempo.

Du har minst gymnasieutbildning. Språk: flytande svenska och engelska i tal och skrift. Körkort. Ange ditt löneanspråk i ansökan.


Anställning
Du kommer att bli anställd som konsult för Hr Länken AB med varierande arbetstider och tjänstegrad efter överenskommelse. Som konsult erbjuds du konkurrenskraftig lön och intressanta uppdrag.
Vi erbjuder även:
•Introduktion för att du så snabbt som möjligt ska komma in i din roll
•Regelbundna utvecklingssamtal med din närmaste chef
•Kontinuerlig coachning för att följa hur du når dina uppsatta mål
•Inbjudningar till seminarier och konsultträffar
•Friskvårdsbidrag

Det finns flera fördelar med att välja att arbeta som konsult för HR Länken. Som konsult kan du alltid känna dig trygg med att din konsultchef förstår dina och kundens behov, eftersom din konsultchef själv har varit verksam inom samma arbetsområde som du arbetar inom. Det finns stora möjligheter att själv få välja arbetsplats och arbetstider. Behöver du komma i kontakt med HR Länken utanför kontorstid, finns alltid en bemannad jourtelefon.

Ansökan
Skicka in din ansökan idag då intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.

Om oss
HR Länken vänder sig till företag som är i behov av kompetent och kvalificerad personal inom affärsområdena Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Vi kan erbjuda ett brett utbud av kompetenser och uppdrag.

Therese Löfall är grundare av HR Länken och har 24 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Som kund och konsult hos HR Länken har du en och samma kontaktperson från första mötet tills uppdraget är avslutat.

Sammanfattning

Liknande jobb


26 november 2024

Medicinsk sekreterare till Lugnetkliniken Vårdcentral

Medicinsk sekreterare till Lugnetkliniken Vårdcentral

26 november 2024

Operationsplanerare

Operationsplanerare

22 november 2024