Administratör till RentSafe!

Administratör till RentSafe!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet inom det administrativa området? Trivs du med att vara en central del bakom kulisserna?
Bemannix söker nu en driven & lyhörd administratör till Rent Safe i Stockholm. Låter detta som något för dig? Sök!

Rent Safe:
RentSafe Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Ramirent AB. De erbjuder kompletta helhetslösningar inom arbetsområde Väg & Trafik uthyrning, tjänster och trafiksäkerhet. RentSafe är ett tjänstefokuserande företag och agerar där det primärt ska utföras arbeten baserat på en TA-plan. Exempel på arbeten de utför är: hanteringar och arbeten med TA-planer och ritningar, tillståndshanteringar, TMA-tjänster, etableringar och avetableringar, lots, flaggvaktstjänster och tillsynsarbeten.

Om tjänsten:
Som administratör hos RentSafe kommer du verka inom anläggningsbranschen. Du kommer vara ett administrativt stöd för verksamheten där det behövs men med ett stort fokus på nedanstående punkter:

- Arbete i ERP-system och andra IT-system
- Fakturering
- Innesälj
- Stöd och support till närliggande chefer inom administrativa funktioner


Start: Mitten av augusti
Arbetsplats: Stockholm, på RentSafes kontor i Segeltorp eller i Sollentuna.
Omfattning: Heltid, tillsvidare med provanställning 6 mån.
Arbetsgivare: Bemannix. Goda chanser att på sikt bli övertagen av RentSafe.
Arbetstider: Bestäms enligt överenskommelse med RentSafe.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ett administrativt arbete. För att lyckas i rollen har du en god kommunikativ förmåga, är ansvarsfull & strukturerad och trivs med att arbeta kund- och serviceorienterat.

Arbetet är varierande där du agerar stöd för chefer, det är därför viktigt att du är samarbetsvillig och trivs att arbeta i grupp. Du är driven och ser själv vad som behöver göras och har ett proaktivt arbetssätt.

Kvalifikationer

- Fullständig gymnasieutbildning
- Kommunicerbar i både svenska och engelska i tal och skrift
- Datorvana
- Tidigare erfarenhet av administrativ arbete


Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tillämpar löpande urval, därav kan tjänsten komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Övrig information:
Hela rekryteringsprocessen och frågor sköts utav oss på Bemannix.

Efter din ansökan går vi igenom samtliga kandidater och kommer återkomma till dig löpande om det blir aktuellt med en personlig intervju. Samtliga kandidater som blir kallade till en personlig intervju kommer behöva visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.

Vänligen observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, med hänvisning till GDPR. Sök tjänsten genom att klicka vidare på "Sök jobbet här".

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannix AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024