Administratör till Revinghed

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

För uthyrning till kund så söker vi nu en administratör. Som administratör arbetar du med produktionsstöd för markverkstadens ledning, vilket omfattar att handlägga sektionens ärenden inom arbetsmiljö, kvalité och säkerhetsfrågor. Vidare stödjer du sektionens arbete med utbildningsplanering och upprättande av plan samt bevakning och uppföljning. I rollen stödjer du även administration av IT-behörigheter, ID-kort, personalförteckningar och kontakt med företagshälsovård, mm.
I dina arbetsuppgifter ingår det att vara sammanhållande för säkerhet samt gemensamma aktiviteter. Vidare stödjer du sektionen med kontorsadministration såsom posthantering, kontorsmaterial och inköp av gemensam utrustning, etc. Arbetsplatsen är belägen i Revingehed.


Din profil

Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning med inriktning administration eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Önskvärt om du har utbildning inom arbetsmiljö-, kvalitets- och personalområdet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av verkstadsproduktion och gärna arbetat som administratör eller liknande. Har du tidigare arbetat med systematiskt arbetsmiljöarbete, skyddsorganisation, riskanalyser, skyddsronder eller åtgärdsplaner är det en fördel för arbetet.
Som administratör tror vi att du erfarenhet av arbete i något certifierat kvalitetsledningssystem. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. För detta jobb krävs det att du har körkort B, goda datorkunskaper med goda kunskaper i MS Officepaketet.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du självgående, tydlig och har en ekonomisk medvetenhet. Vidare har du en god samarbetsförmåga, är lojal, serviceinriktad och visar på ett gott omdöme.


Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan

Vi intervjuar kandidater löpande varpå vi gärna ser att du snarast skickar in en ansökan komplett med personligt brev och CV.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 2 januari 2017

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024