Administratör till roll inom tillgångsplanering till kund i Stockholm!

Administratör till roll inom tillgångsplanering till kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Beskrivning
Till våran etablerade och välkända kund i Stockholm söker vi nu en resurs till avdelningen Asset Management.

Du kommer här får arbeta i en administrativ roll i ett trevligt team! Avdelningen finansiellt planerar och hanterar företagets tillgångar och resurser, så kallade "assets". Trivs du att arbeta administrativt, planerande och uppföljande i en större teknisk organisation? Då kan detta vara tjänsten för dig!



Arbetsuppgifter
Finansiell planering och hantering av assets
Granska offerter och förbereda inför inköp
Administrativt förbereda dokument som krävs för skeppning och leverans
Leveransbevaka samt följa upp att ni fått vad som beställts
Mycket internkommunikation med team gällande inköpsfrågor samt med godsmottagningen
Mycket kontakt med leverantörer gällande offertförfrågningar (ej prisförhandling)

Kvalifikationer
Erfarenhet av affärssystemet SAP eller liknande system
Administrativ bakgrund eller utbildning kanske inom inköp, spedition eller logistik
Bra kunskaper i svenska och engelska då kommunikation sker med företagets anställda över hela världen
Vana att arbeta i Officepaketet (word, excel, power point, outlook)

Som person är du kommunikativ och har inga problem att arbeta med olika människor. Du trivs med att ha en stor kontaktyta och att samarbeta med olika team för att driva arbetet framåt. Arbetet kräver att du arbetar strukturerat och är noggrann samt att du har förmåga att parallellt kan arbeta med flera olika uppgifter.

Villkor
Uppdraget börjar under en viss tid som uthyrning från Q Bemanning & Rekrytering till vårt kundföretag. Efter en tids uthyrning är tanken att du får en direkt anställning hos kund.

Vi läser ansökningar löpande och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum- sök idag!

Q är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och medlem i branschorganisationen Almega Kompetensföretagen samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Q i Linköping AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2021
  • Ansök senast: 28 mars 2021

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024