OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. De är 14 700 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av intäkterna går till forskning och utveckling.
Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag som ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Det är också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker för vår kund Saabs räkning en administratör. Du kommer att arbeta i en spännande verksamhet där du är spindeln i nätet och har en viktig roll i verksamheten. Som administratör kommer du att vara ett administrativt stöd åt chefer och medarbetare och du kommer att arbeta brett inom avdelningen med utgångspunkt från verksamheten i Malmslätt.
Tjänsten innebär:
• Att vara ett dagligt administrativt stöd åt ledningen på avdelningen
• administration av reseräkningar och resebeställningar
• beställning av varor och tjänster
• stöd vid arbete av tidrapportering
• organisera möten, konferenser, resor och visumansökningar
• upprätthålla dokument, t.ex. mötesprotokoll och avdelningspresentationer samt upprätthålla ordning och reda i dokumentstrukturen
Detta är ett konsultuppdrag med mycket goda chanser till övertagning och anställning hos Saab.
Din profil
Vi söker dig som har följande kvalifikationer:
- Gymnasiebehörighet
- Erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter samt stor vana att arbeta administrativt
- Goda datakunskaper och goda kunskaper i Officeprogrammet
- Uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna för denna tjänst och ser gärna att du som person är självgående och serviceminded, du ska trivas i rollen att hjälpa andra. Vi ser att du är en strukturerad person med gott ordningssinne. Du ska vara noggrann och ansvarsfull som person samt ha en kommunikativ förmåga.
Ansökningsförfarande
Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan på www.industrikompetens.se redan idag. Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Linda Strandman, 013 32 94 13.
Lycka till med din ansökan.
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23