Administratör till SAAB i Göteborg!

Administratör till SAAB i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration och vill ha en social roll på ett bolag i framkant? Då ska du söka denna roll. Till Saab i Göteborg söker vi en administratör! Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start 12 december och tjänsten sträcker sig fram till 30 juni 2023.

Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!

Om tjänsten
Du kommer att vara administrativt stöd till cheferna för avdelningen manufacturing och administrera utbildningar i Workday. Bland dina arbetsuppgifter ingår exempelvis att koordinera möten och koordinera så att allt är på plats inför besökare. Du kommer vara iblandad i många olika typer av frågor rörande verksamheten på produktion. Du ingår även i assistentgruppen för produktion där du stöttar hela produktion med administrativt arbete.

I samråd med cheferna för manufacturing kommer du att planera, strukturera och följa upp enhetens ledningsmöten, förbereda agenda och vid behov själv ta fram material inför möten samt följa upp åtgärder. Du svarar för viss informationsspridning inom enheten och stöttar enhetens medarbetare med administrativt arbete. Arbete utanför ordinarie arbetstid kan förekomma.

Vem är du?
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper och social kompetens. För att lyckas i rollen behöver du ha:

Erfarenhet av att arbeta självständigt, prioritera och fatta egna beslut.
Ett serviceinriktat arbetssätt samtidigt som du vill skapa struktur och effektivitet.
Lätt för att samarbeta och god förmåga att skapa goda arbetsrelationer.
Integritet, är lyhörd och flexibel vad gäller förändrade förutsättningar och snabbt uppkomna situationer.
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Gymnasiekompetens, meriterande om du har kompletterat med eftergymnasial utbildning.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024