Administratör till SÄBO

Administratör till SÄBO

Arbetsbeskrivning

Som administratör arbetar du självständigt med dina uppdrag. Du kommer till största delen att arbeta med stötta våra enhetscheferna inom särskilt boende. Vi värdesätter flexibilitet och samarbetsförmåga och vi vill att du skall vara bra på att skapa goda relationer.

ARBETSUPPGIFTER
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter är att stötta enhetschefer inom särskilt boende med personalplanering, beställningar, och personaladministration i lönesystem Heroma. Du kommer också att arbeta med att säkerställa och utföra en kvalitativ smittspårning av Covid-19 fall tillsammans med ansvarig enhetschef.

KVALIFIKATIONER
Du är flexibel, välorganiserad, noggrann, har en god förmåga att strukturera arbetet och kan arbeta med flera olika uppgifter parallellt.
I tjänsten ingår arbete i ett flertal IT-baserade system, vilket innebär att du behöver ha goda digitala kunskaper. Du utrycker dig väl i tal och skrift.
Erfarenhet ifrån lönesystem Heroma är ett krav

Önskvärt att du har erfarenhet av administrativt arbete
Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och tjänsten kan komma och tillsättas innan ansökningstiden löper ut.

Tillträde omgående.



ÖVRIGT
Kommunens vision lyfter fram ledorden hållbarhet, kreativitet och inflytande vilket genomsyrar vårt arbete. Vi är cirka 3 000 medarbetare som tillsammans jobbar för att erbjuda god service och skapa välfärd för kommunens cirka 42 000 invånare.

Vi tror att våra olikheter berikar och utvecklar individen, verksamheten och samhället positivt. Som arbetsgivare arbetar Lerums kommun aktivt för jämställdhet och mångfald och mot all form av diskriminering och kränkande särbehandling.

Vi vill främja en god arbetsmiljö där det går att kombinera arbete, föräldraskap och fritid. Vi erbjuder förmåner så som friskvård och personalvårdprogram.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen ber vi dig skicka in din ansökan via den här länken, och inte via e-post eller pappersformat.
Varmt välkommen med din ansökan!

Inför den här rekryteringen har vi redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda. Vi undanber oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

Kontaktpersoner på detta företaget

Enhetschef Sandra Hultén Johansson
0302-52 22 60
Enhetschef Nedzad Deumic
0302-52 23 19
Kommunal Kommunal
0302-52 14 68
Enhetschef Malin Friberg
0302-52 14 26
Enhetschef Lisa Hellsten
0302-52 19 59
Verksamhetschef Äldreomsorg Soledad Danielsson
0302-522385

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lerums kommun, Äldreomsorg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2020
  • Ansök senast: 31 december 2020

Besöksadress

Brobacken 1 Lerum
None

Postadress

None
Lerum, 44380

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024