Administratör till Säkra AB i Jönköping

Administratör till Säkra AB i Jönköping

Arbetsbeskrivning

Initiativtagande, handelskraftig, social och gillar att samarbeta tillsammans med ett team. Beskriver detta som dig? Då är du administratören Säkra Koncept AB i Jönköping letar efter. Möjligheten finns nu att söka till ett arbete som innebär varierande arbetsdagar, foten in i försäkringsbranschen på ett företag med goda utvecklingsmöjligheter. Tjänsten tillsätts omgående, sök redan idag!

Om rollen

Du kommer ingå i gruppen Säkra Koncept i Jönköping, tillsammans med ditt team bestående av fyra erfarna medarbetare kommer ni arbeta mot försäkringsområdet Person- och hälsa.
Din grupp är en utvecklande enhet vilket innebär utveckling och utformning av försäkringar utifrån deras försäkringsförmedlare önskemål. På den administrativa sidan, sker handläggningen av försäkringen.

Nedan listas exempel på arbetsuppgifter som tjänsten innehåller:

•Hanterar & registrera ansökningar
•Supportärenden
•Mail & telefonkontakt
•Gå igenom hälsoundersökningar (läsa)
•Kreditera & skicka fakturor

Din profil

Som person är du initiativtagande, handelskraftig och med en känsla för kundservice. Du har förmågan att prioritera samtidigt som du behåller struktur och ordning. Du är pålitlig, noggrann och har en god känsla för integritet, vilket är viktigt då tjänsten innebär kontakt med känsliga uppgifter.

För att passa inom rollen som administratör tror vi att du har:

•Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
•Gymnasieutbildning
•God datorvana

Det är meriterande med något inom följande:

•Erfarenhet/utbildning inom vården
•B-körkort
•Kunskaper inom Officepaketet, speciellt Excel
•Kunskaper i engelska, tal och skrift.

Om Säkra Koncept AB

Säkra grundades 1990 och är en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare. Företaget erbjuder skräddarsydda spar- och försäkringslösningar, tjänstepensionsupplägg och rådgivningstjänster till företag, privatpersoner och offentlig verksamhet. Säkra har ca 360 anställda i Sverige och har 54 rådgivningskontor runt om i Sverige.

Låter detta intressant?

För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Ida Kindbom via e-post: ida.kindbom@framtiden.com eller telefonnummer: 0722027812.
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, videointervju, intervju på plats och slutligen referenstagning.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot din ansökan!

Om Framtiden AB

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos

Villkor

Start: Omgående eller enligt överenskommelse med kund
Arbetstider: Kontorstid 8-17 med flex
Ort: Jönköping
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2022
  • Ansök senast: 13 december 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024